فیلتر ها
معرفی برند لطافه
لطافه “LATTAFA” با الهام از کلمات عربی: “لطیف” به معنای مهربانی و “لطیفه” به معنای خوشایند، با جمال و ظرافت فرهنگ عربی طنین انداز میشود. و میراث شکوهمند خود را به وضوح در روایح اغواگر خود به نمایش میگذارد. برند لطافه در سال 2012 توسط شیخ شهید احمد در امارات متحده عربی تاسیس و اولین عطرهای خود را روانه بازار کرد. آقای شیخ شهید احمد، 13 سال در فروشگاه عطر مشغول به کار بوده است. درست زمانی که عطرهای غربی فرانسوی بازار را در دستان خود داشت، جرقهای بزرگ در ذهنش خورده و به خلق طیف گستردهای از عطرهای مهیج و حیرت انگیز عربی میپردازد.
تمامی محصولات این کمپانی به ماندگاری و پخش بو فوقالعاده معروف است. که دلیل آن وجود و بکارگیری اسانسهای روغنی معطر خالص و مرغوب میباشد. از دیگر دلایل محبوبیت لطافه تنوع بالای روایح و همچنین بستهبندی و ظاهر منحصربهفرد بطریهایش است. که توسط تیم بزرگی طراحی، و به اجرا میرسند. از این رو با هر سلیقه و ذائقه بویایی میتوانید در این کمپانی عطری را برگزینید.
دلیل محبوبیت برند لطافه
خیلی از افراد تصور میکنند روایح عربی باب میلشان نیست، اما تنها با یکبار استشمام یکی از روایح لطافه، متوجه میشوند که نه تنها ظاهر چشم نواز بطری بلکه بوی خوش و متمایز رایحه، فراموششدنی نیست! علاوه بر ویژگیهایی که گفته شد، قیمتهای نسبتا پایین محصولات تولیدی این کمپانی، باعث بازار فروش وسیع شرقی و غربی آن شده است.
امروزه برند لطافه به یکی از معتبرترین برندهای خاورمیانه در دبی است، که در رقابت با برندهای قدیمیتر و بزرگ همیشه برنده است. و در کشورهایی چون عربستان، کانادا، مراکش و… حرف اول فروش را میزند. به روز رسانی روایح با تغییر هر نسل از مهمترینهای حفظ قدرت در صنعت عطر تلقی میشود. که این شرکت تیم تحقیقاتی مجزا برای تجسس درباره گرایش و بازار فروش جدید و مدرن، به رهبری آقای شعیب اقبال در نظر گرفته است. LATTAFA هم اکنون در بیش از 60 کشور، که ایران نیز جزو آنان میباشد، دارای نمایندگی فروش است.