ادکلن تروساردی دونا 2011 Truussardi Donna for Women
4,600,000 تومانادکلن تروساردی دونا 2011 یک عطر کاملا زنانه است و این عطر مجلل و لوکس توسط خانم ناتالی لارسن در سال 2011 معرفی شد.
برای اطلاع دقیق و توضیحات کاملتر درباره این محصول ادامه همین صفحه را مشاهده نمایید:
ادکلن تروساردی مای نیم زنانه Trussardi My Name
3,440,000 تومانادکلن تروساردی مای نیم زنانه از محصولات درجه 1 برند TRUSSARDI میباشد که در سال 2013 از آن رونمایی شد.
برای اطلاع دقیق و توضیحات کاملتر درباره این محصول ادامه همین صفحه را مشاهده نمایید:
عطر تروساردی ادو پرفیوم زنانه ( ۲۰۲۱ ) ۹۰ میلیلیتر
4,330,000 تومانادکلن تروساردی ادوپرفیوم زنانه یک عطر لاکچری و جدید است که در سال 2021 به بازار عطر و ادکلن دنیا عرضه شد.
برای اطلاع دقیق و توضیحات کاملتر درباره این محصول ادامه همین صفحه را مشاهده نمایید:
ادکلن تروساردی بلک اکستریم مردانه TRUSSARDI BLACK EXTREME
2,720,000 تومانادکلن تروساردی بلک اکستریم مردانه عطری ایتالیایی است و در سال 2014 میلادی راه اندازی و تولید شد.
برای اطلاع دقیق و توضیحات کاملتر درباره این محصول ادامه همین صفحه را مشاهده نمایید:
ادو تویلت مردانه تروساردی مدل اومو حجم 100 میلی لیتر
2,320,000 تومانادکلن تروساردی اومو عطری است خنک و تلخ. این عطر در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن عرضه شده و به عنوان ادکلنی مردانه و لاکچری شناخته میشود. مشخصات و ویژگیهای این ادکلن را میتوانید در انتهای همین صفحه مشاهده فرمایید.
ادکلن تروساردی دونا اینتنس Trussardi Donna EDP Intense
4,000,000 تومانناتالی لارسن در همکاری موفقی با برند تروساردیتوانست ادکلن تروساردی دونا اینتنس را در سال 2019 به بازار ارائه کند. این عطر یکی از ادکلنهای مخصوص بانوان برای فصلهای خنک است.
مشخصات و ویژگیهای این ادکلن را میتوانید در انتهای همین صفحه مشاهده فرمایید.
معرفی برند تروساردی
برند تروساردی در ابتدای کار خود به عنوان تولید کننده دستکش شناخته میشد. این برند توسط دانته تروساردی در سال 1911 راه اندازی شد. این فرد با این روش سرمایه گذاری موفق شد. او در نهایت توانست به عنوان برندی شناخته شده در میان خانواده سلطنتی بریتانیا جای پای خود را محکم کند. البته بزرگترین دوران موفقیتهای شرکت از زمانی شروع شد که نوه دانته «نیکولا»، مدیریت شرکت را در سال 1965 به دست گرفت.
نیکولا بر حی سن و سال و البته حس تجاری قوی که در مورد تغییرات اجتماعی دهه 1960 داشت به این شرکت کمکهای فراوانی کرد تا به عنوان یک خانه مد و برند لوکس شهرت بین المللی پیدا کند. یکی از مهمترین تغییراتی که نیوکلا ایجاد کرد، اقتباس از یک لوگوی متمایز (Trussardi Greyhound) بود که محصولات را با آن تزیین میکرد و به عنوان یک شناسه منحصر به فرد در بازار میداد.
با برنامه ریزیهای نیکولا، تروساردی از ارائه تک محصول دستکش به تولیدات چمدان، کیفهای دستی، لوازم خانگی و اداری و کتهای چرمی که مد روز بودند، گسترش یافت. از آن سالها تاکنون این شرکت تعهد خود را نسبت به صنایع دستی ایتالیایی حفظ کرد و به عنوان تولید کننده اقلام با کیفیت بالا در سراسر جهان مشهور شد.
اولین بوتیک این برند نامآشنا در شهر میلان (سال 1976) افتتاح شد و هنوز هم به عنوان فروشگاه شاخص این شرکت فعالیت دارد. در ضمن محصولات برند تروساردی علاوه بر ایالات متحده به تمام بازارهای اصلی اروپا هم صادر میشوند.
عطر و ادکلنهای برند تروساردی
تروساردی در دهه 1980 بخشی از فعالیت خود را به عرصه مد گسترش داد و لباسهای مردانه و زنانه را هم به بازار عرضه کرد. آنها نمایشهای مد خود را در سالنهای تئاتر به صحنه بردند و جزو اولین طراحانی بودند که نمایشهای خود را برای عموم آزاد گذاشتند. این تغییر هم تحت رهبری نیکولا پیش رفت تا خطوط تولید Trussardi Baby، Trussardi Eyewear، Trussardi Junior و عطر و ادکلن تروساردی راهاندازی شوند.
از سال 2005، تروساردی عطرهایی را در کالکشن Selective Beauty ارائه میدهد. اولین عطر این برند برای بانوان تولید شد و در یک بطری با روکش چرمی (که توسط خود نیکولا تروساردی طراحی شده بود) روانه بازار شد.
این دست از محصولات تروساردی دارای 67 عطر در پایه رایحه عالی هستند. اولین نسخه در سال 1983 معرفی و جدیدترین آن مربوط به سال 2023 است. عطرهای این برند با همکاری عطرسازان Alberto Morillas، Alexandra Kosinski، Jean Guichard، Sophie Labbe، IFF، Aurelien Guichard، Natalie Gracia-Cetro-Cetto, Louise-Cetto-Cetto و غیره ساخته شدهاند.