ادو تویلت مردانه تروساردی مدل اومو حجم 100 میلی لیتر
برند با کلیک بر روی هر برند می توانید سایر محصولات آن برند را نیز مشاهده کنید. | |
---|---|
حجم |
100 میل |
غلظت |
ادوتویلت |
مناسب |
مردانه |
رایحه |
معتدل و تند |
گروه بویایی |
آروماتیک |
فصل |
بهار و پاییز |
کشور مبدا |
ایتالیا |
موجودی تنها
در انبار
پشتیبانی 24 ساعته
تحویل اکسپرس
ضمانت بازگشت کالا
ادکلن تروساردی اومو عطری است خنک و تلخ. این عطر در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن عرضه شده و به عنوان ادکلنی مردانه و لاکچری شناخته میشود. مشخصات و ویژگیهای این ادکلن را میتوانید در انتهای همین صفحه مشاهده فرمایید.
معرفی ادکلن تروساردی اومو
تروساردی اومو، یک ادکلن مردانه و لاکچری از برند معروف تروساردی است. این ادکلن در حجمهای متنوعی از 50 تا 200 میلیلیتر عرضه میشود، بنابراین شما میتوانید انتخابی مناسب براساس ترجیحات خود داشته باشید.
ادوتویلت تروساردی اومو 100 میل از غلظت ادو تویلت برخوردار است که باعث میشود بوی آن برای مدت طولانی در حالت تازه و ماندگار باقی بماند. این ادکلن با رایحهی معتدل خود، برای استفاده روزانه در فصل پاییز مناسب است.
با توجه به کشور مبدأ تروساردی یومو (ایتالیا)، میتوانید از کیفیت و طراحی شیک آن اطمینان حاصل کنید. رایحه تروساردی اومو از گروه بویایی رایحههای معطر است که ترکیبی از ترکیبات ترنج، چرم و بنفشه را برای شما به ارمغان میآورد.
شیشه ادکلن تروساردی مردانه دارای طراحی ساده و شیکی است. با رنگ مشکی و مات، یک حس دلپذیر و مرموز را به ارمغان میآورد. درب و نوارهای کناری شیشه Trussardi for men، با رنگ طلایی زیبا و لوکس تزئین شدهاند که به ادکلن جلوه خاصی میبخشند. علاوه بر این، لوگوی برند و نام عطر نیز با رنگ طلایی بر روی شیشه قرار دارند که ظاهری زیبایی را به شیشه میدهند.
نت های اصلی Uomo Trussardi
Uomo Trussardi با نتهای ابتدایی ترنج، جوز، لیمو ترش و صمغ گالبانیوم شروع میشود. این ترکیبات بوی تازگی و مرکباتی را به ادکلن اضافه میکنند. در نتهای میانی، شمعدانی، بنفشه و سالویا اسکلاریا حضور دارند که حس گرمی و گلی بودن را به ادکلن میبخشند. در نتهای پایانی هم نعناع هندی، خزه درخت بلوط و چرم استفاده شده اند که به عطر اعتماد و قدرت میبخشند. این ترکیب بوی تند و خنک را با بوی خزه و چرم تلفیق میکند. تروساردی اومو توسط عطار معروف «اورلین گیشارد» طراحی و تولید شده تا بویی منحصر به فرد و بینظیر را به شما ارائه دهد.
همانطور که اشاره کردیم، این ادکلن برای استفاده روزانه مناسب است و بیشتر افراد بالای 25 سال از آن استفاده میکنند. البته میزان محبوبیت آن برای استفاده در مراسمهای رسمی (نسبت به مهمانیها) بیشتر است. یکی از ویژگیهای برجسته این ادکلن، ماندگاری خوب آن است که شما را برای مدت طولانی از خرید یک عطر جدید بینیاز میکند. با استفاده از این ادکلن، میتوانید اطمینان داشته باشید که بوی خوشبو و جذاب خود را تا آخر روز حفظ خواهید کرد.
- نت ابتدایی: ترنج, جوز, لیمو ترش, صمغ گالبانیوم
- نت میانی: شمعدانی, بنفشه, سالویا اسکلاریا
- نت پایانی: نعناع هندی, خزه درخت بلوط, چرم
معرفی برند تروساردی
برند تروساردی در ابتدای کار خود به عنوان تولید کننده دستکش شناخته میشد. این برند توسط دانته تروساردی در سال 1911 راه اندازی شد. این فرد با این روش سرمایه گذاری موفق شد. او در نهایت توانست به عنوان برندی شناخته شده در میان خانواده سلطنتی بریتانیا جای پای خود را محکم کند. البته بزرگترین دوران موفقیتهای شرکت از زمانی شروع شد که نوه دانته «نیکولا»، مدیریت شرکت را در سال 1965 به دست گرفت.
نیکولا بر حی سن و سال و البته حس تجاری قوی که در مورد تغییرات اجتماعی دهه 1960 داشت به این شرکت کمکهای فراوانی کرد تا به عنوان یک خانه مد و برند لوکس شهرت بین المللی پیدا کند. یکی از مهمترین تغییراتی که نیوکلا ایجاد کرد، اقتباس از یک لوگوی متمایز (Trussardi Greyhound) بود که محصولات را با آن تزیین میکرد و به عنوان یک شناسه منحصر به فرد در بازار میداد.
با برنامه ریزیهای نیکولا، تروساردی از ارائه تک محصول دستکش به تولیدات چمدان، کیفهای دستی، لوازم خانگی و اداری و کتهای چرمی که مد روز بودند، گسترش یافت. از آن سالها تاکنون این شرکت تعهد خود را نسبت به صنایع دستی ایتالیایی حفظ کرد و به عنوان تولید کننده اقلام با کیفیت بالا در سراسر جهان مشهور شد.
اولین بوتیک این برند نامآشنا در شهر میلان (سال 1976) افتتاح شد و هنوز هم به عنوان فروشگاه شاخص این شرکت فعالیت دارد. در ضمن محصولات برند تروساردی علاوه بر ایالات متحده به تمام بازارهای اصلی اروپا هم صادر میشوند.
عطر و ادکلنهای برند تروساردی
تروساردی در دهه 1980 بخشی از فعالیت خود را به عرصه مد گسترش داد و لباسهای مردانه و زنانه را هم به بازار عرضه کرد. آنها نمایشهای مد خود را در سالنهای تئاتر به صحنه بردند و جزو اولین طراحانی بودند که نمایشهای خود را برای عموم آزاد گذاشتند. این تغییر هم تحت رهبری نیکولا پیش رفت تا خطوط تولید Trussardi Baby، Trussardi Eyewear، Trussardi Junior و عطر و ادکلن تروساردی راهاندازی شوند.
از سال 2005، تروساردی عطرهایی را در کالکشن Selective Beauty ارائه میدهد. اولین عطر این برند برای بانوان تولید شد و در یک بطری با روکش چرمی (که توسط خود نیکولا تروساردی طراحی شده بود) روانه بازار شد.
این دست از محصولات تروساردی دارای 67 عطر در پایه رایحه عالی هستند. اولین نسخه در سال 1983 معرفی و جدیدترین آن مربوط به سال 2023 است. عطرهای این برند با همکاری عطرسازان Alberto Morillas، Alexandra Kosinski، Jean Guichard، Sophie Labbe، IFF، Aurelien Guichard، Natalie Gracia-Cetro-Cetto, Louise-Cetto-Cetto و غیره ساخته شدهاند.
محصولات مرتبط
ادو تویلت مردانه تروساردی مدل اومو حجم 100 میلی لیتر
برند با کلیک بر روی هر برند می توانید سایر محصولات آن برند را نیز مشاهده کنید. | |
---|---|
حجم |
100 میل |
غلظت |
ادوتویلت |
مناسب |
مردانه |
رایحه |
معتدل و تند |
گروه بویایی |
آروماتیک |
فصل |
بهار و پاییز |
کشور مبدا |
ایتالیا |
ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی 24 ساعته
تحویل اکسپرس
7 روز ضمانت بازگشت کالا
ادکلن تروساردی اومو عطری است خنک و تلخ. این عطر در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن عرضه شده و به عنوان ادکلنی مردانه و لاکچری شناخته میشود. مشخصات و ویژگیهای این ادکلن را میتوانید در انتهای همین صفحه مشاهده فرمایید.
معرفی ادکلن تروساردی اومو
تروساردی اومو، یک ادکلن مردانه و لاکچری از برند معروف تروساردی است. این ادکلن در حجمهای متنوعی از 50 تا 200 میلیلیتر عرضه میشود، بنابراین شما میتوانید انتخابی مناسب براساس ترجیحات خود داشته باشید.
ادوتویلت تروساردی اومو 100 میل از غلظت ادو تویلت برخوردار است که باعث میشود بوی آن برای مدت طولانی در حالت تازه و ماندگار باقی بماند. این ادکلن با رایحهی معتدل خود، برای استفاده روزانه در فصل پاییز مناسب است.
با توجه به کشور مبدأ تروساردی یومو (ایتالیا)، میتوانید از کیفیت و طراحی شیک آن اطمینان حاصل کنید. رایحه تروساردی اومو از گروه بویایی رایحههای معطر است که ترکیبی از ترکیبات ترنج، چرم و بنفشه را برای شما به ارمغان میآورد.
شیشه ادکلن تروساردی مردانه دارای طراحی ساده و شیکی است. با رنگ مشکی و مات، یک حس دلپذیر و مرموز را به ارمغان میآورد. درب و نوارهای کناری شیشه Trussardi for men، با رنگ طلایی زیبا و لوکس تزئین شدهاند که به ادکلن جلوه خاصی میبخشند. علاوه بر این، لوگوی برند و نام عطر نیز با رنگ طلایی بر روی شیشه قرار دارند که ظاهری زیبایی را به شیشه میدهند.
نت های اصلی Uomo Trussardi
Uomo Trussardi با نتهای ابتدایی ترنج، جوز، لیمو ترش و صمغ گالبانیوم شروع میشود. این ترکیبات بوی تازگی و مرکباتی را به ادکلن اضافه میکنند. در نتهای میانی، شمعدانی، بنفشه و سالویا اسکلاریا حضور دارند که حس گرمی و گلی بودن را به ادکلن میبخشند. در نتهای پایانی هم نعناع هندی، خزه درخت بلوط و چرم استفاده شده اند که به عطر اعتماد و قدرت میبخشند. این ترکیب بوی تند و خنک را با بوی خزه و چرم تلفیق میکند. تروساردی اومو توسط عطار معروف «اورلین گیشارد» طراحی و تولید شده تا بویی منحصر به فرد و بینظیر را به شما ارائه دهد.
همانطور که اشاره کردیم، این ادکلن برای استفاده روزانه مناسب است و بیشتر افراد بالای 25 سال از آن استفاده میکنند. البته میزان محبوبیت آن برای استفاده در مراسمهای رسمی (نسبت به مهمانیها) بیشتر است. یکی از ویژگیهای برجسته این ادکلن، ماندگاری خوب آن است که شما را برای مدت طولانی از خرید یک عطر جدید بینیاز میکند. با استفاده از این ادکلن، میتوانید اطمینان داشته باشید که بوی خوشبو و جذاب خود را تا آخر روز حفظ خواهید کرد.
- نت ابتدایی: ترنج, جوز, لیمو ترش, صمغ گالبانیوم
- نت میانی: شمعدانی, بنفشه, سالویا اسکلاریا
- نت پایانی: نعناع هندی, خزه درخت بلوط, چرم
معرفی برند تروساردی
برند تروساردی در ابتدای کار خود به عنوان تولید کننده دستکش شناخته میشد. این برند توسط دانته تروساردی در سال 1911 راه اندازی شد. این فرد با این روش سرمایه گذاری موفق شد. او در نهایت توانست به عنوان برندی شناخته شده در میان خانواده سلطنتی بریتانیا جای پای خود را محکم کند. البته بزرگترین دوران موفقیتهای شرکت از زمانی شروع شد که نوه دانته «نیکولا»، مدیریت شرکت را در سال 1965 به دست گرفت.
نیکولا بر حی سن و سال و البته حس تجاری قوی که در مورد تغییرات اجتماعی دهه 1960 داشت به این شرکت کمکهای فراوانی کرد تا به عنوان یک خانه مد و برند لوکس شهرت بین المللی پیدا کند. یکی از مهمترین تغییراتی که نیوکلا ایجاد کرد، اقتباس از یک لوگوی متمایز (Trussardi Greyhound) بود که محصولات را با آن تزیین میکرد و به عنوان یک شناسه منحصر به فرد در بازار میداد.
با برنامه ریزیهای نیکولا، تروساردی از ارائه تک محصول دستکش به تولیدات چمدان، کیفهای دستی، لوازم خانگی و اداری و کتهای چرمی که مد روز بودند، گسترش یافت. از آن سالها تاکنون این شرکت تعهد خود را نسبت به صنایع دستی ایتالیایی حفظ کرد و به عنوان تولید کننده اقلام با کیفیت بالا در سراسر جهان مشهور شد.
اولین بوتیک این برند نامآشنا در شهر میلان (سال 1976) افتتاح شد و هنوز هم به عنوان فروشگاه شاخص این شرکت فعالیت دارد. در ضمن محصولات برند تروساردی علاوه بر ایالات متحده به تمام بازارهای اصلی اروپا هم صادر میشوند.
عطر و ادکلنهای برند تروساردی
تروساردی در دهه 1980 بخشی از فعالیت خود را به عرصه مد گسترش داد و لباسهای مردانه و زنانه را هم به بازار عرضه کرد. آنها نمایشهای مد خود را در سالنهای تئاتر به صحنه بردند و جزو اولین طراحانی بودند که نمایشهای خود را برای عموم آزاد گذاشتند. این تغییر هم تحت رهبری نیکولا پیش رفت تا خطوط تولید Trussardi Baby، Trussardi Eyewear، Trussardi Junior و عطر و ادکلن تروساردی راهاندازی شوند.
از سال 2005، تروساردی عطرهایی را در کالکشن Selective Beauty ارائه میدهد. اولین عطر این برند برای بانوان تولید شد و در یک بطری با روکش چرمی (که توسط خود نیکولا تروساردی طراحی شده بود) روانه بازار شد.
این دست از محصولات تروساردی دارای 67 عطر در پایه رایحه عالی هستند. اولین نسخه در سال 1983 معرفی و جدیدترین آن مربوط به سال 2023 است. عطرهای این برند با همکاری عطرسازان Alberto Morillas، Alexandra Kosinski، Jean Guichard، Sophie Labbe، IFF، Aurelien Guichard، Natalie Gracia-Cetro-Cetto, Louise-Cetto-Cetto و غیره ساخته شدهاند.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.